صندوق قرض الحسنه امام حسن علیه السلام

گامی در راستای اهداف والای قرض الحسنه در اسلام

صندوق قرض الحسنه امام حسن علیه السلام

گامی در راستای اهداف والای قرض الحسنه در اسلام

معرفی صندوق وام سفر

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ق.ظ

  نه نام خدای محمد؛ علی؛......................و مهدی موعود


   و سلام گرم در روزهای سرد خدمت یکایک شما عزیزان


  طبق وعده داده شده ماه قبل؛ بنا دارم صندوق وام سفر را اجمالا" خدمتتان معرفی کنم


  صندوق وام سفر در تاریخ تیر ماه 93 آغاز به کار کرد ؛  هدف از تشکیل صندوق ایجاد شرایط مناسب جهت اعضا برای سفر رفتن بود.


   صندوق از افراد متقاضی با 300 هزار تومان به عنوان ورودی ثبت نام نمود


   ماهیانه هم 30 هزار تومان و اقساط وام صندوق هم 20ماهه است.


   تا کنون متقاضیان وام صندوق؛وامشان را دریافت کرده اند و بقیه افراد نیز در فاصله نزدیک دریافت  می کنند انشاالله.


   در جمع بندی صندوق ها؛ می توان گفت  اعضای صندوق وام سفر جز منضبط ترین اعضای صندوق  هستند که بدینوسیله مراتب سپاس خودم را تقدیمشان می نمایم.


    خدایا ؛آنقدر به من ظرفیت بده که نعمت هایی را که از روی بخشندگی ات به من دادی ؛

      به پای لیاقت خود ننویسم.


      پایدار باشید.


    انشاالله در اطلاعیه بعدی شرایط جدید صندوق امام حسن را خدمتتان تقدیم می کنم.


 

۹۵/۰۹/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
گلشمع پهلواندخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی